Klachtenafhandeling

Het streven van UitvaartUniq.nl is een 100% tevredenheidsscore. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en tevens snel en gericht actie ondernemen.Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Deze kunt vervolgens per e-mail verzenden naar [email protected]. In het geval de kwaliteit van uw online bestelling niet naar behoren is (uw klacht valt onder de noemer defect of schade), vragen wij u om hier een digitale foto van te leveren. Onderstaand vind u het klachtenformulier van UitvaartUniq, hierbij kunt u kiezen uit een WORD bestand of een PDF bestand.

Klachtenformulier UitvaartUniq WORD bestand
Klachtenformulier UitvaartUniq PDF bestand

Binnen 2 werkdagen, na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier, neemt een medewerker van UitvaartUniq contact met u op. Hierbij streven wij uiteraard altijd naar een klantvriendelijke oplossing en zullen wij alles in werk stellen om uw klacht naar 100% tevredenheid op te lossen.

Contactgegevens:
UitvaartUniq
Kruisstraat 9
5856 AC, Wellerlooi

Tel. nummer:+31-(0)85-4013951
E-mail adres: [email protected]
Website: www.uitvaartuniq.nl

Klacht melden bij het Europees ODR platform

We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x