Verzenden & Retourneren

UitvaartUniq.nl streeft naar 100% klanttevredenheid. Wij doen er dan ook alles aan om uw online bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Onderstaand vind u alle informatie omtrent verzending, bezorging, retourneren en klachtenafhandeling. Mocht u desondanks vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen met een van onze medewerkers. Wij zijn u graag van dienst!

Verzendkosten

Verzendkosten naar een afleveradres in Nederland:
UitvaartUniq.nl rekent bij een bestelling van meer dan Euro 50,00 geen verzendkosten in het geval van een verzending naar een afleveradres binnen Nederland.  Indien uw totale bestelling minder dan Euro 50,00 bedraagt, wordt in het geval van een verzending naar een afleveradres in Nederland Euro 6,95 verzendkosten in rekening gebracht. Indien u kiest voor de optie 'afhalen', worden er uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten naar een afleveradres in Belgie:
UitvaartUniq.nl rekent bij een bestelling van meer dan Euro 100,00 geen verzendkosten in het geval van een verzending naar een afleveradres binnen Belgie. Indien uw totale bestelling minder dan Euro 100,00 bedraagt, wordt in het geval van een verzending naar een afleveradres in Belgie Euro 14,95 verzendkosten in rekening gebracht. Indien u kiest voor de optie 'afhalen', worden er uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendkosten naar een afleveradres in Duitsland:
UitvaartUniq.nl rekent bij een bestelling van meer dan Euro 150,00 geen verzendkosten in het geval van een verzending naar een afleveradres binnen Duitsland. Indien uw totale bestelling minder dan Euro 150,00 bedraagt, wordt in het geval van een verzending naar een afleveradres in Duitsland Euro 14,95 verzendkosten in rekening gebracht. Indien u kiest voor de optie 'afhalen', worden er uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Levertijd

Levertijd bij een bezorging in Nederland:
UitvaartUniq heeft 95% van alle producten die binnen ons online assortiment vallen op voorraad. Indien het product op voorraad is, wordt uw online bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen thuis bezorgd in het geval van een afleveradres in Nederland. In het geval uw online bestelling 1 of meerdere producten bevat die wij niet op voorraad hebben, neemt een medewerker van UitvaartUniq.nl binnen 1 werkdag contact met u op om een specifieke afleverdatum te bespreken.

Wanneer uw online bestelling maatwerk betreft, zoals bijvoorbeeld graveren of laseren, is uw rol binnen het proces een actieve factor binnen het totstandkomen van de uiteindelijke levertijd. In het geval van maatwerk is er altijd sprake van contact tussen u en 1 van onze medewerkers. Hierbij zal, nadat de maatwerk werkzaamheden vanuit UitvaartUniq in gang gezet zullen worden, een specifieke afleverdatum besproken worden. 

Levertijd bij een bezorging in Belgie:
UitvaartUniq heeft 95% van alle producten die binnen ons online assortiment vallen op voorraad. Indien het product op voorraad is, wordt uw online bestelling binnen 5 tot 7 werkdagen thuis bezorgd in het geval van een afleveradres in Belgie. In het geval uw online bestelling 1 of meerdere producten bevat die wij niet op voorraad hebben, neemt een medewerker van UitvaartUniq.nl binnen 1 werkdag contact met u op om een specifieke afleverdatum te bespreken.

Wanneer uw online bestelling maatwerk betreft, zoals bijvoorbeeld graveren of laseren, is uw rol binnen het proces een actieve factor binnen het totstandkomen van de uiteindelijke levertijd. In het geval van maatwerk is er altijd sprake van contact tussen u en 1 van onze medewerkers. Hierbij zal, nadat de maatwerk werkzaamheden vanuit UitvaartUniq in gang gezet zullen worden, een specifieke afleverdatum besproken worden. 

Levertijd bij een bezorging in Duitsland:
UitvaartUniq heeft 95% van alle producten die binnen ons online assortiment vallen op voorraad. Indien het product op voorraad is, wordt uw online bestelling binnen 5 tot 7 werkdagen thuis bezorgd in het geval van een afleveradres in Duitsland. In het geval uw online bestelling 1 of meerdere producten bevat die wij niet op voorraad hebben, neemt een medewerker van UitvaartUniq.nl binnen 1 werkdag contact met u op om een specifieke afleverdatum te bespreken.

Wanneer uw online bestelling maatwerk betreft, zoals bijvoorbeeld graveren of laseren, is uw rol binnen het proces een actieve factor binnen het totstandkomen van de uiteindelijke levertijd. In het geval van maatwerk is er altijd sprake van contact tussen u en 1 van onze medewerkers. Hierbij zal, nadat de maatwerk werkzaamheden vanuit UitvaartUniq in gang gezet zullen worden, een specifieke afleverdatum besproken worden. 

Retourneren

UitvaartUniq streeft naar 100% klanttevredenheid. Indien u niet tevreden bent met de geleverde producten, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. De producten dienen compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking (of een vergelijkbare verpakking) geretourneerd te worden. Alle producten die niet compleet zijn en/of gebruikersschade hebben, komen niet in aanmerking voor terugname. De kosten die het retourneren met zich meebrengt, zoals bijvoorbeeld verzendkosten en verpakkingskosten zijn voor de rekening van de klant (koper).

U heeft volgens de wet het recht om online aankopen zonder opgave van redenen binnen 14 dagen te retourneren. Op deze wet zijn enkele uitzonderingen, waaronder producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht, overeenkomstig specificaties van de consument. Indien u gebruik heeft gemaakt van een van onze maatwerk diensten, zoals bijvoorbeeld onze graveerdiensten, kan uw online aankoop niet herroepen noch geretourneerd worden.

LET OP: In het geval van kwaliteitsproblemen van uw levering (uw klacht valt onder de noemer defect of schade), kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Hierbij streven wij altijd naar een correcte en klantvriendelijke oplossing. Klanttevredenheid staat hierbij altijd voorop.

Hoe kan ik geleverde producten retourneren?

Indien u de door UitvaartUniq geleverde producten wilt retourneren, controleer de producten dan eerst op eventuele gebruikersschade. Indien er geen sprake is van gebruikersschade, zorg er dan voor dat de producten in de originele verpakking of een vergelijkbare verpakking zitten. Vervolgens dient u onderstaand retourformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@uitvaartuniq.nl.

Retourformulier UitvaartUniq WORD bestand

Retourformulier UitvaartUniq PDF bestand

Binnen 2 werkdagen, na ontvangst van een volledig ingevuld retourformulier, neemt een medewerker van UitvaartUniq contact met u op.
 

Retouradres

UitvaartUniq
2e Maasveldstraat 15
5921 JN, Venlo

Tel. nummer: 077-3820412
E-mail adres: info@uitvaartuniq.nl
Website: www.uitvaartuniq.nl
 

Afkoelingsperiode

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Op deze wet zijn enkele uitzonderingen, waaronder producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht, overeenkomstig specificaties van de consument. Indien u gebruik heeft gemaakt van een van onze maatwerk diensten, zoals bijvoorbeeld onze graveerdiensten, kan uw online aankoop niet herroepen noch geretourneerd worden.

Klachtenafhandeling

Wij nemen uw klacht zeer serieus. Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Deze kunt vervolgens per e-mail verzenden naar info@uitvaartuniq.nl. In het geval de kwaliteit van uw online bestelling niet naar behoren is (uw klacht valt onder de noemer defect of schade), vragen wij u om hier een digitale foto van te leveren. Onderstaand vind u het klachtenformulier van UitvaartUniq, hierbij kunt u kiezen uit een WORD bestand of een PDF bestand.

Klachtenformulier UitvaartUniq WORD bestand

Klachtenformulier UitvaartUniq PDF bestand

Binnen 2 werkdagen, na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier, neemt een medewerker van UitvaartUniq contact met u op. Hierbij streven wij uiteraard altijd naar een klantvriendelijke oplossing en zullen wij alles in werk stellen om uw klacht naar 100% tevredenheid op te lossen.

Klacht melden bij het Europees ODR platform

We raden u altijd aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x